Roommade
Roommade is een groothandel in de vloerenbranche. Dealers zijn hun directe klanten, maar uiteraard wil het bedrijf ook de eindgebruiker informeren. 

Vraag
Roommade wilde zich beter profileren in de markt, met name op het online vlak. Dit was in eerste instantie de vraag van Roommade. Samen met de afdeling marketing en communicatie hebben we een plan van aanpak gemaakt gericht op zowel de korte als de lange termijn. Daaruit bleek de behoefte aan een duidelijkere communicatie naar zowel eindgebruiker als dealer. Bovendien was het gewenst de merkenbekendheid te vergroten.

Resultaat
H
et logo en de verschillende labels die het bedrijf voert op het gebied van vloeren  zijn gerestyled door ze een frisse, eenduidige uitstraling te geven. De complete huisstijl en brochures behorende bij de labels zijn in bijpassende stijl opgemaakt. Er is een nieuwe website gebouwd die duidelijk consumentgericht is en waarbij de dealer via een unieke logincode toegang heeft tot specifieke, voor hem relevante up-to-date informatie. Het verkoopteam is getraind door TARGET waarbij uiteraard vooral de nadruk is gelegd op de social media tools die voor dit bedrijf en haar klanten interessant zijn.

  • ROOMMADE 01 - Logo (voor web)
  • ROOMMADE 02 - Logo's productlijnen (voor web)
  • ROOMMADE 03 - VK (voor web)
  • ROOMMADE 04 - Huisstijl overzicht (voor web)
  • ROOMMADE 05 - Websites (voor web)
  • ROOMMADE 06 - Brochures 01 (voor web)
  • ROOMMADE 07 - Brochures 02 (open) (voor web)