Herberg De Morgenstond
Een trouwe klant van TARGET, De Morgenstond, is een vroegere herberg bestaande uit nu het ‘Café’, het ‘Schaftlokaal’, het ‘Groene Huis’ en het ‘Terras’. De horecagelegenheid wordt veel bezocht door wandelaars en fietsers uit de omgeving maar vooral ook door toeristen vanwege de mooie, rustieke plek in natuurgebied De Peel. 

Vraag
Met het 25-jarig bestaan in het vooruitzicht kwam de vraag een nieuw logo te ontwerpen met, voor dat jaar, een verwijzing naar het jubileum. Alle aanverwante communicatiemiddelen moesten ook worden aangepast naar de nieuwe stijl en de wens was deze tijdens de jubileumdag op feestelijke wijze, in fases, te presenteren.

Resultaat

  • een nieuw logo, met daarin verwerkt een tijdelijke verwijzing naar het 25-jarig bestaan.
  • een bijbehorende nieuwe, frisse huisstijl die naast het briefpapier, cadeaubonnen, etc. ook is doorgevoerd op bijvoorbeeld placemats en bestekzakjes
  • website opnieuw vormgegeven en gebouwd
  • begeleiding social media strategie

 

  • Morgenstond_01
  • Morgenstond_02
  • Morgenstond_03
  • Morgenstond_04
  • Morgenstond_05
  • Morgenstond_06
  • Morgenstond_07
  • Morgenstond_08
  • Morgenstond_09