top of page

MERK
WAARDE

MERK
WAARDE

MERK
WAARDE

MERK
WAARDE

BEDRIJFS
CULTUUR

BEDRIJFS
CULTUUR

BEDRIJFS
CULTUUR

BEDRIJFS
CULTUUR

Marketing Strategiesessie van buro Target in Deurne

SJOERD
ALDENZEE

Cultuurbewaker met een duidelijke visie. Was ooit een bloedfanatieke basketballer met de nadruk op wás. Scoort sinds 2008 als flexibel inzetbare full service marketeer en is daar op z’n zachtst gezegd nogal gelukkig mee. Expert in simpel denken. Altijd op zoek naar de oplossing: is niet bezig met of een glas halfvol of halfleeg is, maar vraagt zich af waar de kraan is.

Instant vrolijk. Compenseert al deze kwaliteiten zodra hem een hamer wordt aangereikt; de man krijgt nog geen spijker recht in de muur. Kan arrogant uit de hoek komen maar meent er niets van. Degradeerde van gymnasium naar mavo en was daar helemaal oké mee. Gek op boterhammen met kaas. Altijd up-to-date als het om marketing gaat. Drinkt graag ijs- en ijskoude ranja om zijn warme persoonlijkheid te vereffenen (smaakje varieert). Is ondanks alle fame toch een eenvoudige Vlierdense jongen gebleven.

Weet jij nog wat je deed op 9/11 2001? Terwijl zich een van de grootste rampen uit de geschiedenis voltrok, was ik niets-vermoedend op weg naar de KvK om mijn eerste bedrijf in te schrijven. Sindsdien ben ik niet te stoppen. Van zolderkamer tot fullservice marketingbedrijf; ik heb het allemaal gezien. Ik droomde ervan om alleen nog opdrachten binnen te halen waar ik als ondernemer gelukkig van word. Die droom kwam uit toen ik de studio van mijn marketingbureau verkocht. Wat overbleef was buro Target, oftewel, ikzelf: Sjoerd Aldenzee. Met mijn marketingdiensten help ik ook jou je ondernemersdroom te laten uitkomen.

Sjoerd aldenzee, marketeer bij buro Target in Deurne

Doeltreffend aanbod

Het lijkt mij te gek om jouw marketing naar een next level te tillen. Kun jij nou ook niet wachten om samen om de tafel te gaan? Dan zal ik je alvast een idee geven van wat ik teweeg ga brengen. Eén ding is zeker: Het zal je aan 't denken zetten. Ik heb een uitgesproken visie. En die schuif ik niet onder stoelen of banken. Wat mijn visie is op jouw marketing? Daar komen we alleen achter door ‘m binnenstebuiten te keren. Dus zeg het maar. Hoe drink jij je koffie?

Kan ik je helpen met jouw marketingvraagstuk?

Laat het me weten!

bottom of page