Sjoerd Aldenzee

Sjoerd Aldenzee heeft een passie voor marketing. Hij mag dan ook graag op een informele en vrijblijvende manier met mensen sparren over de meest uiteenlopende marketing- en communicatievraagstukken. In 2001 begon hij zijn eigen marketingbedrijf. Met de overname van TARGET in 2010 kreeg hij de mogelijkheid om het concept zelf uit te voeren, vorm te geven en te begeleiden.De cursussen Nima-A en Nima-B bleken daarvoor een goede basis. Met 20 jaar ervaring in de marketing en verkoop is het nog steeds Sjoerd’s grootste uitdaging en drijfveer om een klant te voorzien van een passend, doelgericht advies.

Was hij vroeger een bovengemiddeld fanatiek basketballer, nu speelt hij alleen nog  recreatief. Gezelligheid staat voorop, ook als hij met zijn gezin een balletje slaat op de tennis- of golfbaan. Vanuit zijn maatschappelijke betrokkenheid maakt Sjoerd ook graag tijd vrij voor diverse bestuursfuncties die hij vervult in Deurne en omgeving.