Team

Een kleinschalig buro met een grote inzet: dat is TARGET ten voeten uit. Ons merkwaardig creatieve talent stellen we helemaal ten dienste van uw organisatie. We zijn een betrokken, servicegerichte partner die gaat voor uw resultaat. Daarbij gaan we kostenbewust te werk.

Dankzij onze gespecificeerde kostenbegroting weet u precies waar u aan toe bent. Grote en kleine organisaties, profit en non-profit: onze visie en werkwijze spreken steeds meer opdrachtgevers aan.

 

Sjoerd heeft een passie voor marketing. Hij mag dan ook graag op een informele en vrijblijvende manier met mensen sparren over de meest uiteenlopende marketing- en communicatievraagstukken. In 2001 begon hij zijn eigen marketingbedrijf.

Met de overname van TARGET in 2010 kreeg hij de mogelijkheid om het concept zelf uit te voeren, vorm te geven en te begeleiden. De cursussen Nima-A en Nima-B bleken daarvoor een goede basis. Door permanente educatie én een ruime werkervaring mag hij daaraan de titels SMP, senior Marketing Professional en NQL, NIMA Qualified Lecturer toevoegen. Met 20 jaar ervaring in de marketing en verkoop is het nog steeds Sjoerd’s grootste uitdaging en drijfveer om een klant te voorzien van een passend, doelgericht advies.

Sjoerd Aldenzee

Karin is de communicatie en administratieve kracht binnen TARGET. Nadat ze de opleiding Directiesecretaresse bij Schoevers had afgerond, studeerde ze Toerisme. Daarna volgde ze diverse cursussen op het gebied van communicatie en presentatie. 

Karin heeft met veel plezier bij diverse bedrijven gewerkt, waar ze waardevolle kennis en ervaring heeft opgedaan. Toen haar man Sjoerd in 2010 besloot om TARGET over te nemen, wilde ze haar vaardigheden graag binnen het bedrijf inzetten. 

Het liefst onderneemt Karin van alles samen met haar gezin. Ze is actief op de tennisbaan, houdt van lezen en reizen. 

Karin Aldenzee

Als kind was Peter al creatief bezig met tekenen en met eigen creaties bouwen van Legosteentjes. Het was al vrij snel duidelijk dat hij later ook beroepsmatig iets met die creativiteit zou gaan doen.

Peter volgde de opleiding Grafisch Vormgeven aan de Eindhovense School en in 2011 doorliep hij zijn eindstage bij TARGET. Hij leerde er veel en bleef ‘hangen’ als creatief vormgever/dtp-er. Zijn doel: ontwerpen maken die voldoen aan de behoefte van de klant en met adviezen en eigen ingevingen een zo goed mogelijk eindresultaat neerzetten.

Peter is een groot liefhebber en kenner van film en muziek. Hij vindt het heerlijk om van tijd tot tijd een concert of festival te bezoeken.

Peter Gommans