Doeltreffend
aanbod

Het lijkt mij te gek om jouw marketing naar een next level te tillen. Kun jij nou ook niet wachten om samen om de tafel te gaan? Dan zal ik je alvast een idee geven van wat ik teweeg ga brengen. Eén ding is zeker: Het zal je aan 't denken zetten.

Ik heb een uitgesproken visie. En die schuif ik niet onder stoelen of banken. Wat mijn visie is op jouw marketing? Daar komen we alleen achter door ‘m binnenstebuiten te keren. Dus zeg het maar. Hoe drink jij je koffie?

Marketingadvies

Sterk staaltje marketingadvies nodig? Laat mij jouw marketingmanager zijn! Een halve dag per week? Een dag in de maand? Je zegt het maar. ik schuif bij je aan om met je te sparren over essentiële onderwerpen zoals merkwaarden en cultuur. Het resultaat? Een marketingstrategie waar je ú tegen zegt… en die ervoor zorgt dat niemand meer om jouw product of dienst heen kan.

Marketing

Cultuur

Je klanten en medewerkers kiezen vandaag de dag niet voor je product, maar voor je cultuur. Ze kiezen niet voor een sneaker; ze kiezen voor Adidas. Mensen kiezen voor jouw merk omdat ze zich ermee kunnen identificeren. Om als bedrijf te groeien is een sterke en aantrekkelijke cultuur essentieel. Op basis van je cultuur kun je namelijk de juiste keuzes maken én trek je de juiste klanten en medewerkers aan. Deze cultuur hoeft niet meer bedacht te worden; hij ís er al. En hoeft alleen maar te worden blootgelegd. Doe je dat goed, dan ben je als merk geloofwaardig. Ik ga je daarbij helpen.

Cultuur

Merkwaarde

buro Target helpt je bedrijf merkwaardig te worden. Nadat ik je cultuur heb blootgelegd, gaan we je merkwaarden bepalen; de waarden die jouw bedrijf uniek en authentiek maken. Waarin je gelooft en die je doorleeft. De reden waarom mensen fan zijn van je merk. Ze geven je merk karakter, zorgen voor herkenbaarheid bij je doelgroep en helpen je het juiste verhaal te vertellen. Zie ze als de menselijke eigenschappen van je merk. En net zoals bij je cultuur geldt: de merkwaarden zíjn er al. We hoeven ze niet te verzinnen. We gaan ze alleen naar boven halen. Dus zeg het maar; hoe merkwaardig wil jij worden?

Merkwaarde