Ongezouten
mening

Target houdt van klanten die hun ongezouten mening geven. Daar kun je iets mee. Jij vertelt mij wat je doelen en ideeën zijn, ik kom met een creatief concept om ze te realiseren. Natuurlijk sta ik vierkant achter mijn dienstverlening, maar je mag er naar hartenlust op schieten. Open en eerlijk met respect voor ieders mening, daar sta ik voor.

Zo komen we samen tot een communicatie- of marketinguiting die voldoet aan jouw verwachtingen en waarvan ik weet dat die mijn belofte gaat waarmaken.

Ik vroeg een aantal klanten hoe zij mijn dienstverlening ervaren. Lees hier hun ongezouten en ongecensureerde mening.

Meat Insiders

Target luistert, vraagt door en vertaalt de wensen goed naar een concept waarbij onze eigen inbreng ook een rol heeft gespeeld. Belangrijk onderdeel is het vaststellen van ons DNA geweest. Hierdoor hebben we de (meer)waarden van ons bedrijf vastgesteld als basis voor verdere communicatie in de breedste zin van het woord.

'Out of the box' waar mogelijk, binnen het raamwerk waar aangegeven maar altijd met oog voor detail en streven naar perfectie. Door de platte organisatie is snel handelen mogelijk, daar houden we van. Inmiddels staat er een dynamische huisstijl met diverse uitingen waar we de komende jaren graag mee verder gaan.

Ronald Daamen, Algemeen Directeur

Meat Insiders

Rijkswaterstaat

Met de opdracht tot het verbeteren van de interne informatievoorziening van Operationeel Verkeersmanagement heeft buro Target de spijker op zijn kop geslagen!

Wat begon met de opdracht tot een instructie-animatie voor de 6 wegverkeersmanagement centrales is uitgegroeid tot een professioneel verandertraject met als doel een blijvend positief resultaat!

Opvallend is de betrokkenheid, inlevingsvermogen, creativiteit, kwaliteit maar zeker ook de flexibiliteit en klantvriendelijkheid.
"They simply get the job done!"

Marcelo Janssen, Landelijk Operationeel Verkeerskundig adviseur

Rijkswaterstaat

FRANKE Nederland

Al ruim 20 jaar is Franke Nederland B.V. klant bij Target, voorheen bij Henk Schriks en nu bij Sjoerd Aldenzee. In al deze jaren hebben we Target leren kennen en waarderen als een flexibel bureau met een grote mate van betrokkenheid en kennis. De korte en heldere communicatielijn geeft Franke een zeker gevoel dat de opdrachten uitgevoerd worden zoals ze besproken zijn. De vele jaren van samenwerking voor het ontwikkelen van verkoopacties en marketinguitingen.

Frans Colen, Marketing Manager

FRANKE Nederland

DID Interieurmakers

Target heeft ons geholpen bij het bedenken van een bedrijfsnaam en het ontwikkelen van een passende huisstijl. Door het meedenken, de korte lijnen, de goede ideeën en het intensieve contact van en met Target zijn we in een kort tijdsbestek gekomen tot het voor ons beste resultaat. Daarnaast ondervinden we dat de deur altijd openstaat voor vragen over sociale media, onze website, enzovoort…

Target geeft ons altijd een advies waar we verder mee kunnen. Zo worden we bijvoorbeeld ook wel eens bewust aan het denken gezet om er ook eens van een andere kant naar te kijken.

Hans Dirks, Directeur / Eigenaar

DID Interieurmakers

VCM Opleiders

Mede dankzij de professionele marketing- en communicatieadviezen en diensten van Target zijn wij uitgegroeid tot een erkend opleidingsinstituut. Target heeft vanaf het begin meegedacht over het gehele concept. Persoonlijkheid en betrokkenheid zijn belangrijke kernwaarden die zorgden voor een op maat gesneden concept waarbij voor VCM vooral online marketing erg belangrijk bleek. De huisstijl en cursusmaterialen werden aangepast naar een stijlvol ontwerp. De online advertentieplanning én resultaten worden blijvend door Target gevolgd en daar waar nodig bijgesteld. Target, dank voor de prettige en succesvolle samenwerking.

Gerard van de Kerkhof, CEO/ senior trainer VCM Opleiders

VCM Opleiders

PCT Koudetechniek

In Target hebben we de perfecte partner gevonden als het gaat om het inzichtelijk maken waar PCT als organisatie voor staat. Dit traject zijn we samen aangegaan zodat communicatie uitingen naar onze klanten, leveranciers, medewerkers, maar zeker ook naar potentiële nieuwe collega’s, volledig aansluiten bij ons bedrijf. Doordat Target dit geheel op eigen wijze met een no-nonsense aanpak heeft ingezet, zijn er reeds diverse zaken gerealiseerd zoals: een nieuw eigentijds logo met passende huisstijl, een pakkende pay-off en overige marketing- en reclame acties waaronder een personeelswervingscampagne door het inzetten van meerdere animaties.

Target is een betrokken partij waar je van op aan kunt!

Sander van den Heuvel, Algemeen Directeur

PCT Koudetechniek